lørdag 22. november 2008

brr... kaldt ute!

er visst ca -6 ute.. kaldt!

skal snart reise avgårde på jobben, blir lang dag idag, siden vi må overlappe hverandre en god stund...

har lovet André å se om jeg kan finne en slik julekalender med lego oppi, men det ser ut til at alle som kan tenke seg å ha den inne, er utsolgt :(

jaja.. får være tidligere ute neste år, samt at jeg krysser allt jeg kan, for at jeg finner den på senteret der jeg jobber..

nå som jeg sitter her ved dataen, har jeg en levende varmepute bak ryggen min.. Milton må jo ligge der mor er, gjerne så tett oppå som mulig.. skikkelig "mammadalt" hihi... men han er jo så skjønn da.. Luuk derimot ligger foran ovnen og varmer seg.. Ble ikke lange turen nå på morran, for det var jo litt kaldt.. hihi

André ligger i motsatt sofa og ser på Disney kanalen.. Skal visst hjelpe pappa med å skifte noen bremseklosser på bilen etterpå... hihi... jaja, han vil jo være med på alt så...

Ingen kommentarer: