lørdag 22. november 2008

endelig helg :)

ja.. da var det endelig helg for meg også :) eller rettere sagt så begynte helgen kl. 18.15, når jeg satte meg inn i bilen for å reise hjem :)

har nå badet og stelt bikkjene.. da slipper jeg det imorgen.. hihi..

imorgen skal jeg bare slappe av.. tror jeg.. plutselig dukker det vel opp et eller annet.. Skal kanskje ta noen bilder av Bambi, puffen som lillesøstra mi har ansvar for, i julenissedrakten til Milton.. mulig jeg også begynner å rydde på scrapperommet mitt.. hadde vært greit å kunne komme frem der inne.. *hihi*

ellers er det nok å gjøre her hjemme.. har jo en haug med bilder å sortere attpåtil.. burde kanskje få fremkalt noen snart :)

dagens drømmereisemål må nok være å se dette : http://www.trivago.se/peking-50772/byggnad/kinesiska-muren-744236

Ingen kommentarer: