mandag 20. april 2009

både CC og scrappetreff i helga!

denne helgen har vært full av aktiviteter :)

på lørdag dro Ann Kristin, André og jeg tidlig innover til Bikuben for å handle litt scrappeutstyr :) Det ble litt av hvert, for det har jo kommet såååå mye nytt siden jeg var mest aktiv! Det er jo så mye flott å velge mellom, og man må gå flere runder for å få med seg alt!

etter dette dro vi en rask tur innom Ikea hvor André (og jeg kjøpte oss svenske kjøttboller til frokost). shoppet også noen stenger som jeg skal bruke på mitt fremtidige scrapperom :)

tiden fløy avsted, og oppdaget plutslig at vi hadde skikkelig dårlig tid på oss for å rekke CC treffet i Drammen.

vi kom da frem, og selv om vi ikke var mange, hadde vi det kjempekoslig! Hundene hadde det kjempemorro, og vi gleder oss allerede til neste gang!

På søndag var det på tide med stortreff i Vikersund! Det var ganske mange på dette scrappetreffet, og jeg fikk scrappet 2 sider - samt ble ferdig med en side jeg påbegynt tidligere, samt en eske. Ann Kristin var like produktiv, og vi hadde det virkelig morro :) Bodil var selvsagt med, og vi skravlet og hadde det kjempegøy! ¨Satser på at dette blir noe mer "fast" etterhvert, for dette var jaggu morro. En butikk var også tilstede, og her var det mye flott å titte på.. tror nesten jeg må skaffe noen flere stempler etterhvert også.. :) og maling.. og stæsj... og... MASSE!

Ingen kommentarer: