mandag 27. april 2009

Rolig helg

ja.. denne helgen har vært rimelig rolig :) jobbet hele lørdagen, så da jeg kom hjem, var det bare å slappe av.. *hihi*

igår var det duket for en scrappedag med Ann Kristin (lillesøstra mi). I forkant av dette var jeg så flink at jeg vasket litt oppe, samt vasket litt klær :)

fikk scrappet 3 sider, selv om jeg føler at jeg holdt på hele dagen.. når klokka nærmet seg 23.00 måtte jeg bare legge det fra meg.. Sliter litt med å finne pynt til den siste siden, men kanskje jeg finner på noe lurt idag?

idag skal jeg jobbe oppe i Hønefoss, og jeg har lyst til å forandre litt i utstillingene der oppe.. får se hva jeg får til ..

skal se om jeg får lagt inn bilder senere idag av sidene jeg scrappet igår.. kanskje det blir noen flere sider idag??

Ingen kommentarer: