mandag 29. desember 2008

slitsomme dager i møte..

ja.. så var jula over for denne gang, kan ikke helt fatte hvor tiden er blitt av..

Vi hadde en kjempetrivelig jul, reiste over til Sverige og overnattet hos min lillebror og samboeren hans :) Vi lagde middag og spiste hjemme hos dem, innen vi reiste til sommerhuset til moren min, hvor vi skulle åpne pakker.

André har følt seg mye bedre, og vi reiste over til Sverige tidlig på julaften :)


Julenissen kom, og det var ihvertfall god stemning i hele huset :) André og Isabell var helt i hundre, og såååå glade for at nissen endelig kom! De eldre barna var fornøyde, og nissen var virkelig morsom og flink! (vi hadde leid inn en nisse for barnas skyld, litt morsomt at det var en helt fremmed denne gangen)

vi reiste deretter hjem til Tony og Milli, alle veldig fornøyd med dagen.

André hadde fått ny Nintendo Wii, og denne måtte selvsagt opp på 1 juledag, og vi voksne hadde veldig morro utpå kvelden med bowling, tennis, boksing o.l.

2 juledag reiste vi hjem, og hjemme var det KALDT!!! 13 grader hadde vi inne, og det tok flere timer å få varmen opp! (har oljefyr)

På lørdag kom Tony og Milli over til oss, men de skulle da bare være en natt, så de reiste hjem på søndag,

på lørdagen begynte vi med varetelling på jobben, så jeg var ganske sliten da jeg kom hjem. Idag har varetellingen fortsatt, og jeg har da vært helt alene på jobb, og det er ikke alltid like lett å telle varer, samt ekspeditere kunder samtidig.. Ble litt dobbeltelling ettersom jeg solgte varer etter jeg hadde telt dem...

imorgen skal jeg opp i Åmot å telle der.. har en haug med varer å telle, så har nok å gjøre.. Gleder meg sååååå mye til å få en skikkelig fridag på torsdag!

Ingen kommentarer: