søndag 15. mars 2009

Deilig vær ute!

idag har det vært såååååååå utrolig deilig vær ute! Snøen smelter i bakken - så nå er det nok ikke ne problem å kjøre opp bakken her hjemme :) det er kun på flata (og der solen ikke kommer skikkelig til) at det er litt snø..

så idag har vi holdt på litt ute :) jeg har vasket store deler av verandaen, for tydligvis foretrekker nabokatta å bruke snøen som lå der, til sin egen personlige toalett.. Utrolig EKKELT! måket vekk snøen her igår, og idag har jeg skrubbet lett over med grønnsåpe og klorin.

Ellers har jeg også prøvde å kaste noe av snøen som ligger på plenen, ned i skråningen. Men det er TUNGT.. fikk da bort noe da.. *hihi*

Ellers har jeg vasket klær - skikkelig vaskadag idag... Skulle gjerne vært ute på en lang tur, men måtte prioritere vasking idag :( hundene har kost seg på verandaen idag, og utnytter hver eneste solplass til å slikke sol.

har også blitt ferdig med den ene duken jeg begynte å hekle på her om dagen :) så nå ligger den ferdig strøket og venter på å bli tørr.. *fått skikkelig hekledilla om dagen*

ellers har det vel ikke skjedd såååå mye.. André har mistet tann nr 2 (på onsdag) så nå er han tannløs nede også :) SÅÅÅ søt da :) har allerede begynt å vokse ut en ny tann der nede da, så han er ikke tannløs så lenge..

Ingen kommentarer: