lørdag 28. mars 2009

tja.. dagen idag..

skal snart reise på jobb, og må nok gå litt før jeg pleier, siden jeg måtte parkere nede på kiwi igår (har jo snød, og ingen har vært å brøytet). Ene naboen her prøvde seg ned bakken (bor på oversiden av oss), men det var så glatt, at det v ar ren flaks han klarte å bråsvinge inn på våres parkeringsplass oppe. Ville derfor ikke ta noen sjanser med bilen.. bedre å gå de ekstra skritta, enn å ødelegge bilen :)

skal jobbe i Åmot idag, så det blir en kort dag, noe som passer meg veldig bra, siden jeg skal nedover til Skotselva rundt 16.00 for å være med på et lite scrappetreff :) gleder meg! skal bli morro å se hva man får til å scrappe :) har liksom ikke hatt scrappeånden over meg..

begynner også å venne meg til denne lille søte pc'n :)

2 kommentarer:

Milli sa...

Du får visa oss resultaten sen då :)Är isabell avundsjuk på pcn eller?

Linda sa...

skal prøve på det ja :)

Isabell har ikke sett den, men jeg regner nok med at hun vil ha en. André vil ihvertfall ha en slik liten pc.