torsdag 2. juli 2009

vaskedag... *sukk*

planen var egentlig å reise å bade på formiddagen idag, men så fikk André besøk av Adrian litt over 9, så da fant jeg ut at jeg heller kunne vaske litt klær og sånne ting som blir bortglemt i varmen..

er ikke spesielt morro, men det er jo noe som må gjøres, så da gjør jeg det nå.. vurderer også sterkt å reise på butikken å pante flaskene vi har her.. det er blitt noen sekker siden jeg er utrolig dårlig til å ta med et lass nå og da.. har vel ikke pantet på et 1/2 år eller noe.. hihi..

vel.. får se hva jeg gidder.. først må jeg få hengt opp klærne som snart er klar, og sette på en ny maskin..

2 kommentarer:

Milli sa...

Verkar som det var städdag gör väldigt många igår :) Jag städade och grejjade i flera timmar och såg att 4 andra på facebook också städat hehe..

Linda sa...

ja.. det trengs jo.. hihi... får ta resten senere.. nå er det noe tøy som skal henges opp, så en rask dusj før jeg må reise på jobb...