fredag 3. juli 2009

Vært å badet idag:)

Det har vært så utrolig varmt inne på butikken i Åmot idag, termostaten inne viste litt over 34 grader! Trodde viftene skulle ha kommet idag, men ingen varer dukket opp..
Igår ble det bestemt at vi skulle være med Anita og Atle med barna for å bade, og dette har André gledet seg såå mye til :) Jeg har også gått å gledet meg til et avkjølende bad etter å ha vært "innestengt" i 34 grader i 6 timer..

Kom oss fort avgårde fra jobb og hjem, hundene var selvsagt med :)

Stranda har vi vært på en gag tidligere, og den er veldig koslig :) André var utti vannet før jeg rakk å sette fra meg alle sakene, og han storkoste seg skikkelig.

Da alt var pakket frem, tok jeg med hundene ned til vannkanten, og jaggu gikk de frivillig utti :) Måtte inn å hente kameraet, og fikk da tatt noen svømmebilder av dem der de svømte rundt :) De var så flinke atte :) var utti et par ganger )
Ble "avbrutt" av litt regn, så vi fortet oss å pakke sammen.. vi kunne jo ikke vite om det ville komme skikelig regnvær, eller om dette bare var en lite skur, men siden det i tillegg tordnet litt, pakket vi sammen.

Vi hadde en utrolig flott dag, og gleder oss allerede til neste besøk på stranda :)


Ingen kommentarer: