onsdag 1. juli 2009

VARMT!

det er så varmt og god temperatur om dagen, eneste ulempe at det blir utrolig varmt inne også... Inatt hr jeg faktisk sovet sånn noenlunde..

igår og idag jobber jeg i Åmot, og det er alt for varmt! 33 grader var det INNE i butikken igår.. det var faktisk kjøligere i skyggen ute.. phu..

nå viser termostaten 29,5 grader her inne, og klokka er ikke mer enn 11.10.. har derfor fortsatt 5 timer igjen.. da jeg kom hit lå den på 27/28.. phu!

men man skal vel ikke klage egentlig.. Sommeren er endelig her, og vi har hatt noen skikkelig flotte dager nå, hadde bare håpet på litt regn - om natten da såklart, med tanke på at det blir jo ganske tørt ute nå.

Ellers har det ikke skjedd så mye. Hadde en frosk på besøk hjemme her om dagen, og selvsagt måtte jeg jo frem med kameraet... *hehe*

vel.. håper jeg ikke smelter bort i løpet av dagen, eller får heteslag.. *smil*

ha en flott dag alle sammen!

Ingen kommentarer: