tirsdag 3. februar 2009

enda et år er gått..

jaja.. så var man 26 år!! tida flyr jammen avgårde *hihi*

idag skal det jobbes - som vanlig.. men skal en tur til legen kl. 13 pga smertene jeg hadde i forrige uke.. litt av en bursdagsgave liksom.. å bli stikki med sprøyter liksom.. *flire*

etter det skal André og jeg ned på busken.. har lovet å kjøpe et spill han kan spille på dataen, og mens jeg er der nere, skal jeg se på noen kameraer.. *juhuu!!*

vet ikke helt hva det blir enda, men mest sannsynlig blir det et Canon.. trenger nytt, da jeg ikke vet hvor lenge mitt vil vare.. Tror det er noe galt ved batterihuset, da den innimellom ikke tar til seg strøm, selv om batteriet er fulladet..

jaja.. *gleder meg!*

Har nok verdens snilleste sambo, som lar meg velge mellom nytt kamera eller ny bærbar PC.. valget var ikke så vanskelig da.. siden kameraet er iferd med å kutte ut, og dataen.. vel.. den er ikke på sitt beste, men den funker da fremdeles..


og kanskje jeg får min nye telefon idag??

2 kommentarer:

Livet på Citronodlingen sa...

Grattis!!
Tack för din fina kommentar inne hos mig! Jag har läst den men publicerar inte några kommentarer alls, för jag hoppas att hon slutar att tjafsa om det inte finns något hon kan svara på ;o)
Kram!

Milli sa...

Vad roligt och vilken fin present!! Hoppas Jörn kan smitta av sig lite till Tony om presentförslag :) Du är väl nere på busken nu eftersom du inte svarar på hemtelefon men jag rekommenderar verkligen 400D alltså :)