onsdag 4. februar 2009

wiii! nytt kamera!

ja, så ble det da endelig et nytt kamera på meg :) Hadde ikke tid til å vente til etter jobb, så jeg skyndet meg bort dit før åpningstid (fotobutikken ligger i etasjen under oss).

De hadde ikke åpnet da jeg dukket opp, men jeg fikk da handlet alikevel :)

Jeg endte opp med Canon EOS 1000D, og det jeg har sett hittils, virker veldig lovende!

Måtte kjøpe med et nytt minnekort, siden det ikke er det samme minnekortet jeg har i det gamle canonEOS 350d, og batteriene er også forskjellige, så jeg må nok investere i hvertfall 1 til etterhvert.

Servicen i denne fotobutikken er utrolig bra! Selve kameraet kostet 3998, og minnebrikka kostet 198 (4 GB) denne fikk jeg da for BARE 1 KRONE!!! Så ialt betalte jeg bare 3999!

gleder meg til imorgen for da jobber jeg kveld, g da skal jeg teste ut kameraet ute :)

idag har det også snødd igjen... *Sukk* lurer på hvor mye det skal snø dnne gangen??

3 kommentarer:

Milli sa...

Grattis till den nya kameran :) Ska bli spænnande att få se bilder ifrån den..

IsabellaSande sa...

Va roligt för dej!! :)

Benita sa...

Vad kul med en ny kamera. Jag har också en sådan kamera, fick den i julklapp.