tirsdag 16. juni 2009

Utstilling lørdag 13.06

ja, på lørdag var vi på utstilling i Sandefjord :) Det var rasespesial, men jeg hadde "fri" da jeg hadde glemt bort pm frist.. jaja.. deilig å bare kunne gå rundt å kikke og prate :)

Men ble nesten mere stress det, enn å stille selv.. Fikk jo nesten ikke med meg noe av det som skjedde i ringen *hihi*

Morro var det uansett! Hadde egentlig tenkt å være med på grillinga etterpå, men var så sliten at vi reiste hjem etter årsmøtet.. Hadde jo stått opp 05.05, og André var ganske sliten han også.. Vi spiste litt mat på veien hjem, og var vel hjemme litt over 20.00 om jeg ikke tar helt feil nå.. var sliten, så det ble bare å ligge å slappe av på sofaen med 2 trøtte CC gutter i fanget...

Vi var utrolig heldige med været, og jeg som trodde vi skulle få noen regnbyger, ble litt solbrent istedet...

Vil takke alle for en hyggelig dag, og gratulere alle som plasserte seg :) Det var virkelig mange flotte hunder tilstede :)

Ingen kommentarer: