fredag 23. januar 2009

Bebisen til Silje var bare sååååå søt da!

igår fikk jeg besøk av Silje, som jobber på samme sted som meg, som hadde med seg sin nyfødte datter på besøk :) FOR EI NYDELIG lita jente! Hun sov hele tiden, og var bare såå søt da!

Neste gang håper jeg hun er litt mer "våken" hihi :) Man blir nesten litt babysyk når man ser så søte babyer, men men.. *hihi*

ellers kom det ikke varer igår heller.. *sukk* Kanskje de kommer idag istedenfor ?

Uansett, tror nok sjefen har ringt og etterlyst dem på morran idag, hun skulle ihvertfall gjøre det.

Sambo klarte også å "ødelegge" ryggen igår :( Han klarte såvidt å reise seg opp fra sofaen, og hadde utrolig vondt :( Idag er han mye bedre, har fortsatt veldig vondt, men klarer ihvertfall å reise seg opp og gå rundt da..:)

nå må jeg snart reise på jobben.. klokka går fort, men så har jeg jo faktisk fri imorgen da :) skal bli deilig :)

1 kommentar:

Milli sa...

Ja det ær bara att sætta igång så har du om några månader en egen bebis :)