torsdag 22. januar 2009

da skal jeg snart reise på jobb

.. som om det var noe nytt.. *hihi*

jobber kveld, og jeg er nesten sikker på at jeg har en haug med varer jeg må pakke opp når jeg kommer frem.. Skulle helst hatt de igår, men siden de ikke kom da, kommer de nok idag..

skal jobbe kvelden imorgen også, og så har jeg faktisk FRI hele helgen. altså 2 dager! *wiiiii* det skal bli deilig :) Vet ikke helt hva vi skal finne på, men om det ikke blir dårlig vær, eller superkaldt ute, blir det nok en LANG tur på meg og bikkjene :)

2 kommentarer:

trivago sa...

du har något att hämta inne på trivagos blogg ;o)

trivago sa...

Du gör ett nytt inlägg i ditt blogg där du lägger upp bilden på utmärkelsen och kopierar in reglerna, sen länkar du till trivagos blogg och till dem som du vill ge vidare utmärkelsen till :o)