torsdag 29. januar 2009

vondt i ryggen..

uff..

aner ikke hva det er for noe, men det begynte på mandags morgen mens jeg var på jobben.
ble ikke bedre etter å ha tatt smertestillende, og ble til at jeg dro opp til legevakta på kvelden. De fant jo selvsagt ikke ut hva det kunne være, men jeg fikk da noen paralgin forte som skulle hjelpe mot smertene.

like etter jeg kom hjem, føltes det bedre, og jeg tenkte at nå var det over :)

tirsdag begynte veldig fint, men rundt 15 begynte jeg å kjenne smertene igjen. tok smertestillende, men igjen ingen virkning.. ringte opp til legevakta igjen, men de kunne ikke gjøre stort annet enn å ta en ny kikk.. måtte ta kontakt med fastlegen.
når det hadde gått noen timer, fikk jeg tatt 2 paralgin forte (må jo gå 6 timer mellom hver gang) men de hjalp IKKE!
etter 2 1/2 time, begynte smertene å avta, og jeg fikk igjen en god natt søvn..

tok meg fri på onsdag, men da jeg ringte til legevakta, hadde de ikke tid.. jeg måtte ha VONDT før de kunne ta meg inn, og da ta meg inn på den "øyeblikkelige" hjelp tiden.. skulle jeg få vondt før kl ble 15, skulle jeg bare komme opp. Men fikk ihvertfall time til NESTE uke.. tirsdag kl 13.00. Dette er visst noe som må utredes..

vel, litt utpå kvelden begynte ubehaget igjen.. tok da en pinex forte, og den dempet smertene til det var på tide å legge seg. gikk over, for jeg klarte da å sove godt hele natta..


er veldig spent på dagen idag..kommer smerten tilbake, eller vil jeg for en gangs skyld slippe unna? skal jobbe kveld i hønefoss, og har 3 kvarters biltur hjem igjen.. :(

Ingen kommentarer: